Włoski dom mody, Dolce & Gabbana, tuż przed świętami ogłosił swój debiut na rynku nieruchomości. W oświadczeniu wystosowanym do prasy czytamy, że celem tego działania jest „wzmocnienie stylu życia tkwiącego w DNA marki”. Oznacza to, że podejście słynnych projektantów polega na próbie stworzenia dzieła totalnego, gdzie nie jest ważne tylko w co się ubieramy, ale też w jakich okolicznościach przebywamy.
Firma rozpoczęła swoją działalność od inwestycji na trzech kontynentach. Realizują dwa projekty mieszkaniowe w Miami na Florydzie, dwa projekty w Marbelli, Costa del Sol, gdzie powstanie łącznie 60 apartamentów, oraz jeden hotel na Malediwach. W każdej lokalizacji współpracują z lokalnymi partnerami, którzy pomagają zrealizować założone cele.
Na razie szczegóły dotyczące realizacji pozostają nieznane. Wiemy, że w Hiszpanii marka nawiązała współpracę z jednym z czołowych podmiotów na rynku nieruchomości z 30 letnim stażem i że projekt jest realizowany w ramach szerszego działania polegającego na stworzeniu w Marbelli dzielnicy specjalizującej się w luksusowych domach powiązanych z międzynarodowymi markami świata mody. W ramach tego działania zrealizowano już współpracę z Fendi Casa oraz Lagerfeld Villas Marbella. Osiedle znajduje się na terenie tzw. Złotej Milii, która ma długość ok. 5 km i zajmuje część między centrum Marbelli a Puerto Banus, gdzie mieści się jeden z największych portów w Europie. Odległość do jednej z najlepszych plaż na wybrzeżu to zaledwie 800 m. W okolicy znajduje się też wiele ekskluzywnych restauracji, kubów, pól golfowych i butików.
Dolce & Gabbana, oprócz ubrań, ma już w swojej ofercie produkty beauty oraz luksusowe kolekcje wyposażenia wnętrz. Rozwija linię przedmiotów codziennego użytku, jak zastawy stołowe czy tekstylia. Podążanie w kierunku nieruchomości wydaje się konsekwentnym krokiem w stronę stworzenia imperium, które będzie wyznaczało nowe znaczenie luksusu wykorzystując wszystkie gałęzie biznesu marki.